U sklopu projekta Naša mala knjižnica 3 (NMK 3), i ovog su mjeseca učenice naše škole pokazale iznimnu kreativnost, maštovitost i marljiv rad izrađujući plakate, stripove i promotivne materijale inspirirane pročitanim knjigama. Projekt potiče čitanje, razumijevanje pročitanog, ali i razvoj digitalnih i umjetničkih vještina kroz različite zadatke koji se temelje na lektiri i kreativnom izražavanju.
Na petom i pretposljednjem predstavljanju kreativnih uradaka sudjelovale su učenice 6. a i 6. c razreda koje su kroz različite forme predstavile knjige koje su čitale u sklopu projekta:
- Dorotea Mrkonjić (6.a) izradila je plakat za knjigu “Mjesec kao zlatna lađa”, interpretirajući njezinu atmosferu kroz likovni izraz.
- Nikolina Polančec (6.c) izradila je digitalni strip-mamac u alatu Canva za knjigu “Zamijenjen”, usmjeren na motivaciju za čitanje knjige.
- Matea Šimić (6.c) osmislila je promotivni plakat za knjigu “Ynari, djevojčica s pet pletenica”, prenoseći poruku knjige na vizualno privlačan način.
- Viktoria Dević predstavila je strip u digitalnom alatu inspiriran knjigom “Loranča”, vješto prikazujući ključne trenutke iz priče.
- Jasmina Velagić (6.a) izradila je digitalni plakat za knjigu “Blještavka”, te dodatni plakat za knjigu “Zamijenjen”, pokazavši pritom veliku posvećenost i interes za projekt.
- Nika Pipunić (6.a) izradila je plakat za knjigu “Modri Portugalac”, istaknuvši teme i emocije koje se protežu kroz priču.
Svi radovi izloženi su u školskoj knjižnici te pozivamo sve učenike, učitelje i roditelje da ih dođu pogledati i upoznaju se s rezultatima rada naših vrijednih učenica.
Zahvaljujemo i našim mentoricama, školskoj knjižničarki dr. sc. Aniti Tufekčić i nastavnici hrvatskog jezika Tamari Gutić Filipović, koje vrlo uspješno vode učenike kroz ovaj projekt i kontinuirano ih potiču na izražavanje kroz čitanje i kreativno stvaralaštvo. Svi radovi učenika dostupni su na poveznici: https://padlet.com/anitatufekcic11/na-a-mala-knji-nica-nmk-3-8qksm5eut5rvhylz
Projekt Naša mala knjižnica ponovno je pokazao koliko knjige mogu inspirirati mlade čitateljice na stvaranje i koliko je važno poticati čitanje kao temelj znanja, empatije i razvoja kritičkog mišljenja.







