Tijekom mjeseca veljače učenici naše škole, i to učenici predmete nastave, sudjelovali su u nekoliko izazova nastavnoga predmeta Hrvatski jezik, ali i razredničkih izazova obilježavanja mjeseca ljubavi.
Veljaču smo na nastavnim satima Hrvatskoga jezika i Sata razrednika započeli takozvanim „ljubavnim satima“ na kojima su učenici čitali ljubavnu poeziju i prozu, sudjelovali u raznim aktivnostima stvaranja, zamišljanja i improviziranja. Učenici su tako pisali ljubavnu abecedu pojmova koje vezuju uz temu, rješavali su rebuse, osmosmjerke, labirinte i „ljubavne kvizove“ (zanimljivosti o najpoznatijim parovima iz svijeta književnosti i filma), sudjelovali su u ljubavnim improvizacijama. Čitali su djela ljubavne tematike, analizirali ljubavne poruke, samostalno smišljali ljubavne slogane. Izrađivali su razrednu lentu srca koja su ispunjavali motivima, temama i opažanjima vezanim uz čitana djela. Učenici su ukrašavali i takozvane „valentinovske kuverte“ u kojima su se našla i kreativno osmišljena pisma ljubavi (pisma simpatiji ili, poput Jesenjina, pisma majci). Za nagradu u obliku čokoladnog srca učenici su smišljali i improvizirali valentinovsku večeru glavnih junaka Krilićeva romana „Prvi sudar“; ilustrirali su i vizualizirali pjesme Luke Paljetka, Grigora Viteza, Dragutina Tadijanovića ili Zvonimira Globa; stvarali svoje dnevničke zapise po uzoru na one „Smrtno zaljubljene osmašice”; stvarali „blackout prozu” tražeći u svakome tekstu poruke i misli ljubavi; izrađivali „stripove od stripova” (metodički postupak u kojem svaki učenik izrađuje kratki strip u 6 kadrova prema čitanom djelu, predstavlja strip, a onda se metodom glasanja odabiru najbolji, najzanimljivije prikazani kadrovi od kojih se načini jedan ili dva zajednička razredna stripa koji sadržavaju barem jedan kadar svakog učenika).
Kako je to sve izgledalo s preporukama organizacije nekih nastavnih aktivnosti možete pogledati u galeriji fotografija.









Veljača je izvrstan mjesec i za dobra djela i za školske akcije darivanja i pomaganja. Tako je na sam dan Valentinova organizirana tradicionalna školska prodaja muffina koje su, ove godine, pripremile i ispekle majke učenika 6. i 7. razreda. Cilj ove valentinovske akcije prikupljanje je sredstva za njihovu maturalnu ekskurziju koja ih očekuje sljedeće godine. I prodaja muffina, barem u 6. a razredu, iskorištena je za razrednu radionicu oblikovanja pozitivnih poruka, poruka mira i ljubavi. Naime, po uzoru na dobro poznate „kolačiće s porukom/kolačiće sudbine”, učenici 6. a razreda svoje su pripremljene muffine ukrasili i porukama. Muffine su samostalno pripremile razredne djevojčice, a svi su sudjelovali u oblikovanju zanimljivih poruka (ostvarivanje ishoda međupredmetnih tema, radionice „Abecede prevencije” i sl.).


Primjeri dobre prakse učiteljice Tamare Gutić Filipović