Knjižnica Osnovne škole „Antun i Stjepan Radić“ u Gunji već niz godina sudjeluje u raznim eTwinning projektima, no ove godine prvi put sudjeluje u projektu „Igrajmo se glagoljicom“ koji će se provoditi kroz suradnju školske knjižničarke Anite Tufekčić i nastavnice hrvatskog jezika Tamare Gutić Filipović i njezinog 6. a razreda. U projektu će sudjelovati i nastavnica informatike Martina Jukić. Ova suradnja predstavlja odličnu priliku za učenike da prošire svoje znanje i razvijaju vještine kroz interaktivno učenje i međunarodnu razmjenu iskustava, čime se dodatno potiče njihova kreativnost i interes za hrvatski jezik i književnost.
Svaki mjesec očekuju nas različite aktivnosti. U mjesecu listopadu prikupljali smo suglasnosti, predstavljali učenike tj. učenici su se sami predstavili tako što su na satu informatike izradili svog avatara, a zatim u školskoj knjižnici pisali koje su to njihove supermoći i po čemu su posebni dok su na satu hrvatskog jezika ispunjavali inicijalnu anketu za učenike i ispunjavali sve napisano na https://padlet.com/jagodakreativna/predstavljanje-u-enika-navedite-svoje-osobine-super-mo-i-i-o-qfu135vhlzpud2zf . Sve provedene aktivnosti se bilježe na My TwinSpaceu i svi učenici su dobili svoje korisničko ime i lozinku za pristup stranici: https://school-education.ec.europa.eu/en/pupil-login
U mjesecu studenom očekuje nas izrada loga projekta i odvijat će se glasanje među učenicima preko platforme, te će se upoznati s web stranicom Igrajmo se glagoljicom i pridružiti FB stranici Igrajmo se glagoljicom.
U mjesecu prosincu očekuje nas izrada božićnih ukrasa inspiriranih glagoljicom i izrada božićnih čestitki s motivom glagoljice te slanje partnerima. Ali i video prezentacija radova pomoću web alata po izboru te video susret/ chata učenika.
U siječnju nas očekuje video susret voditelja svih partnera u projektu.
U veljači ćemo raditi transliteracija latiničnog teksta u glagoljicu pomoću QR koda i izložiti radove na školskom panou.
U ožujku ćemo izraditi inicijale (likovni rad i/ili digitalni uradak), ali i izraditi kolaže svih učeničkih radova (video) pomoću digitalnih alata.
U travnju nas očekuje izrada i razmjena straničnika/bookmarkera s glagoljičnim motivima (uparivanje) kroz video susret voditelja iz škola partnera na projektu.
U svibnju nas očekuje izrada digitalnih igara (kviz, puzzle, osmosmjerke, križaljke..) uz isprobavanje igrica ostalih sudionika u projektu, ali i kahoot kviz za sve učenike u realnom vremenu tj. provjera stečenih znanja.
U zadnjem mjesecu projekta, u lipnju, očekuje nas video susret voditelja, završna anketa za učenike, evaluacija projekta učitelja, izrada zajedničke e-knjige i prijava za nacionalne oznake kvalitete.
Projekt „Igrajmo se glagoljicom“ pruža jedinstvenu priliku učenicima 6. a razreda da kroz cijelu školsku godinu uče na zabavan i kreativan način, istražujući bogatstvo hrvatske baštine i razvijajući digitalne vještine. Kroz suradnju, razmjenu ideja i međunarodne kontakte, projekt doprinosi širenju znanja i jačanju prijateljskih veza među učenicima. Završetkom ovog projekta, učenici će ponijeti sa sobom nova iskustva, stečena znanja i uspomene koje će ih inspirirati i motivirati za daljnje učenje i istraživanje glagoljice i hrvatske kulture.