Virtualni svijet muzeja
Učenici 2.a razreda danas su šetali virtualnim knjižnicama. Na početku sata knjižničarka im je pročitala uvod u priču iz knjige „Maša i muzej“ koja je isto učenica 2. razreda i obožava ići u muzeje. Zatim, učenici su dobili ideje s crtežima iz knjige „Kako muzej živi?“ i trebali su odgovoriti knjižničarki zašto oni žele otići u muzej. Zatim, učenici su dobili kartice s glavnim razlozima zašto bi trebali otići u muzej (radionice, performansi, stručno vodstvo, dječje igraonice, predavanja i razgovori), a onda su porazgovarali o pravilima ponašanja u muzeju (također uz pomoć kartica s crtežima). Nakon toga, knjižničarka im je objasnila razliku između galerija i muzeja.
Onda su se upoznali s ljudima koje rade u muzeju, od kojih je navažnije bilo da zapamte kustosa i muzejskog pedagoga. Na završnom dijelu sata učenici su obišli Muzej antičkog stakla u Zadru, Arheološki muzej Istre, Guggenheimov muzej u New Yorku i Van Goghov muzej u Amsterdamu. Kako je ovo sve bila virtualna šetnja, knjižničarka je uz pomoć aplikacije Arloopa za proširenu stvarnost fotografirala učenike pored izloženih eksponata u muzeju. Uz pomoć aplikacije za proširenu stvarnost učenici su tako držali knjigu u ruci.
Kako je to bilo na satu može se pogledati na video poveznici u alatu Animoto: https://animoto.com/play/4GzTgWixK3y3l93xvuA1kw
ŠKOLSKO |
e Dnevnik |
Dnevni tisak |
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |