preskoči na sadržaj
Vijesti

Virtualni svijet muzeja

Učenici 2.a razreda danas su šetali virtualnim knjižnicama. Na početku sata knjižničarka im je pročitala uvod u priču iz knjige „Maša i muzej“ koja je isto učenica 2. razreda i obožava ići u muzeje. Zatim, učenici su dobili ideje s crtežima iz knjige „Kako muzej živi?“ i trebali su odgovoriti knjižničarki zašto oni žele otići u muzej. Zatim, učenici su dobili kartice s glavnim razlozima zašto bi trebali otići u muzej (radionice, performansi, stručno vodstvo, dječje igraonice, predavanja i razgovori), a onda su porazgovarali o pravilima ponašanja u muzeju (također uz pomoć kartica s crtežima). Nakon toga, knjižničarka im je objasnila razliku između galerija i muzeja.


Onda su se upoznali s ljudima koje rade u muzeju, od kojih je navažnije bilo da zapamte kustosa i muzejskog pedagoga. Na završnom dijelu sata učenici su obišli Muzej antičkog stakla u Zadru, Arheološki muzej Istre, Guggenheimov muzej u New Yorku i Van Goghov muzej u Amsterdamu. Kako je ovo sve bila virtualna šetnja, knjižničarka je uz pomoć aplikacije Arloopa za proširenu stvarnost fotografirala učenike pored izloženih eksponata u muzeju. Uz pomoć aplikacije za proširenu stvarnost učenici su tako držali knjigu u ruci.

Kako je to bilo na satu može se pogledati na video poveznici u alatu Animoto: https://animoto.com/play/4GzTgWixK3y3l93xvuA1kw


Priloženi dokumenti:
2._a_muzej.jpg (80.73 KB)
Virtualni_svijet_muzeja.docx (95.93 KB)

Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Stipica Mišura   datum: 5. 2. 2021.

Korisni linkovi

Dokumenti za prikaz

Tražilica

Kalendar
« Svibanj 2021 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji


Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja

Anketa
Koliko dnevno učiš?






Forum
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: 400

Arhiva dokumenata
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: 400




preskoči na navigaciju